Rätt val..

Ikväll satt Mariette och Rabih löst. Var jätteförvånad att Mariette satt löst. Jag tyckte som juryn att Eddie och Rabih skulle sitta löst. Vilken nervpirrande duell. Men tyckte att det var helt rätt att Rabih åkte ikväll. Han räckte tyvärr inte längre. Ja jag säger tyvärr, för jag är ett fan av honom, är helt otroligt impad av vad han kan göra med sin röst, sen håller jag med att alla låtar inte passar honom.

Blev också väldigt förvånad att alla tre i juryn var helt enade om vilka som skulle sitta löst ikväll, tyckte oxå att det var lite roligt eftersom jag oxå tyckte att de två skulle sitta löst och jag har inte varit helt enad med Andreas Carlsson förut. Så kors i taket =D

Är väldigt glad att Mariette är kvar i tävlingen iaf, jag tycker att hon är väldigt bra, men inte en av mina favoriter.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0