Nya datorn hemlevererad

Jepps. Pappa kom hem med den till mig. Och med honom var Poppe. Som blev alldeles överförtjust över att se mig idag.

Jag är eld och lågor över den. Det ska bli så kul att börja lattja med den här lilla prylen, prylgalen som jag är =D

Nu ska jag börja packa lite. Så att jag får ngt gjort. Åker ju härifrån fyra imorgonbitti. Tåget går kl fem ifrån Stockholm Central. Jo det är lite tidigt, men det positiva var att biljetten var billig. 95 kr och då får vi ta att det blir tidigt. Kanske har tur också att det inte är många med tåget så att det blir gott om plats :) Och min pappa är världens snällaste och skjutsar oss in till tåget eftersom att pendeln inte börjat gå vid den tiden.

Så nu måste jag börja organisera mig och börja packa.. Smell you later...

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0