Ljusglimtar

Har varit ute på promenad. Himla skönt.
Bild från promenad.
Här är en skön glimt.

Bild från promenad.
Här är en annan, råkade få med ett biltak =D

Bild från promenad.
Den tredje och sista. Måste ju njuta lite :)



Det var himla skönt att ha gått den där promenaden. Alla som kan gå ut och njuta av solen tycker jag ska göra det. Du får så mycket extra energi när du är ute och dessutom blir det extra när solen skiner. =D

När jag kom hem gjorde jag en ny övning som en kompis tipsade om. Det är för att jag ska få lite mer magmuskler, är så svag. Gud vad jobbig den var. Shit jag skojar inte. Men det kändes skönt efteråt, men kanske får lite träningsvärk eftersom magen är otränad.

 

Nu ska jag äta och sen fixa lite tråkigheter som att packa upp ren tvätt, diska m.m.

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Michaz

låter ju bra ! jag har bara pluggat hela morgonen och det ska fortsättas och så kollar jag bloggar, ska övningsköra sedan:)

2009-11-03 @ 14:34:47
URL: http://michab.webblogg.se/
Postat av: M A L I N

härliga bilder!



sv: ahh precis. hm jag skrev ju inlägget vad jag hade för åsikt om svininfluensan och vaccinet? :P

2009-11-03 @ 14:38:13
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0