Lättläst

Tidning.
Köpte den här tidningen igår. Tänkte att jag behövde något lätt att bara bläddra i. Men jag undrar hur jag ska hinna för just nu håller jag på med en bok som jag känner att jag behöver läsa ut fort. Är ju så sugen på att börja med Andreas Carlssons bok. Har hört att den ska vara så himla bra, men känner liksom att jag behöver läsa ut den bok jag håller på med först.

Någon som också behöver läsa ut den bok de håller på med innan de börjar på en ny??


Tittar på faddergalan, just nu är det nyheter. Skulle behöva gå och sova, men faddergalan fortsätter efter nyheterna och då kommer Takida och Darin att uppträda. Känner att jag kanske ska fortsätta att vara uppe, springer ju på toa stup i kvarten, blir alltid så när jag dricker mycket vatten. Det är därför jag är så dålig på att dricka vatten i vanliga fall.


 

Puzz och Kram

//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Tobias

Haft en bra kväll då? :D

2009-11-30 @ 22:49:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0