Boksignering på Hansakompaniet

Väl uppe vid bokaffären som var Bokia ställde sig min vän i kö på boksignering. Jag kollade efter Andreas Carlssons bok och valde två st att köpa med mig hem. Sen joinade jag min vän i kön. Det var väldigt roligt att få träffa honom i verkliga livet så att säga, men jag snackade inte så mycket med honom. Fick lite tunghäfta så att säga.
Andreas Carlssons bok
Är så glad att jag äntligen fick en signerad bok av Andreas Carlsson. Jag var ju bara på besök i Malmö och då var det extra kul att få träffa honom där nere. Har lite svårt att få en bok signerad här uppe i mellersta Sverige runt Stockholm.

Efter signeringen så skulle vi ge oss av hem till gentlemannen. Vi skulle ta oss till ett torg som jag i nuläget inte kommer ihåg vad det heter med buss. Vi frågade en kille om han visste vilken buss vi skulle ta. Buss nr 5 tydligen. Vi gick på den och vännen frågade busschauffören om den gick till det här torget. Varav chauffören ger sig in i någon förklaring som jag inte riktigt hängde med i, men vad vi förstod så skulle bussen gå till torget.
När jag skulle lösa biljett så sa jag att jag skulle till det här torget då säger busschauffören helt plötsligt att bussen inte går dit utan då ska vi ta buss nr 35. Jag säger det till vännen, men hon hävdar att vi är på rätt buss. Jaja tänkte jag vi åker väl då.
När bussen ropar upp Rosengård ja då får jag skrattfnatt. De andra på bussen tittar på mig som om jag vore tokig. Ja det kanske jag är, men jag tyckte det var lite komiskt.

Vi hoppade av bussen ett par stationer efter och väntade på en buss tillbaka. Det här var andra gången under vårt besök i Malmö som vi åker fel med buss. =D
Vi fick vänta ett bra tag innan vi kunde åka tillbaka, jag stod och skrattade gott åt den här roliga lilla incidenten. Jag undrar om jag kanske har lite humor.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0