Blev full fart..

Var uppe i stallet och red. Jag red ut. Det mörknade fort. Det blåste en del, men det var inte kallt. Så det var riktigt skönt att rida ut :)
Sen åkte mamma och jag till en hästsportsbutik och handlade lite. Efter det blev det fort hem och göra sig iordning för att kunna möta kompisen och äta middag tilsammans. Det blev Kina-restaurangen =D

 



Smarrigt värre =D Blev mätt som satan.
Sen snabbt hem och bänka sig framför soffan och kolla på kvällens avsnitt av Idol. Nu väntar jag på resultatshowen. Det blir nog tufft ikväll. Jag tyckte alla var bra ikväll.

Puzz och Kram
//Zozzo


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

mmmmmm! :)



sv: heh, jepp :)

2009-11-20 @ 23:37:52
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0