Äventyret slutfört

Nu har jag varit uppe i centrum klart. Shit vilken pärs. Drog på mig höstjackan eftersom jag är lite krasslig, men shit vad svetten började rinna.
Nu är iaf medicinlagret påfyllt.

Så nu hoppas jag att jag kan hålla sjukdomarna borta :) Plus att jag har nässpray hemma ifall att det skulle behövas. Sedan var jag in på Lindex en snabbis och köpte underkläder. Och så en snabbis in på skoaffären och kollade efter skor.

Shit det var jobbigt. Det fanns så många jag ville ha med mig hem.
De här blev det, bara ena med på bilden och det är för att jag blev så ivrig på att visa vilka det blev så den andra ligger kvar i kartongen. Är supernöjd med mitt köp. De är rosa på undersidan, det tyckte jag var ballt =D

Nu ska jag äta lite innan jag svälter ihjäl.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Tyckte du?

Jag tycker mer om den nu faktiskt :)

2009-11-25 @ 17:01:01
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0