Äntligen!!

Ja det säger jag. Eddie åkte ur Idol ikväll, vad jag har väntat på det. Han höll inte längre. Men, han höll på att överraska mig rejält ikväll. Han sjöng Takidas "Curly Sue", och det var riktigt bra ända fram till partiet där han måste ta i ordentligt. Där sprack det. Det är en mäktig låt som nog inte är den lättaste att sjunga.

Reza satt löst ikväll. Vad ska jag säga, jag tyckte det var helt rätt. Fast jag älskar Reza, hennes röst är bara wow. Men ikväll var det tyvärr inte bra. Om det inte vore för duetten som Erik gjorde med Tove så hade jag tyckt att han skulle sitta löst. Inte på grund av honom, för han är alltid bra, men låtvalet, det var absolut inte bra. Jag höll på att falla i sömn.

Längtar redan till nästa fredag, och nu är det tufft!!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad härligt :D

2009-11-13 @ 23:44:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ah, du ville att han skulle åka?

Jag själv har varit väldigt dålig på att följa Idol. ^^



Puss

2009-11-14 @ 14:24:58
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0