Run to the hills..

..med Iron Maiden, en av mina favoritlåtar. Den är ju jävligt bra och härlig. Erik gjorde den idag på Idol. Jag tror att jag satt och gapade mig igenom hela numret. Vilken röst den killen har. Vinner inte han Idol blir jag riktigt besviken. Han har bevisat att han är en riktigt bra stjärna. Vilken röst. ERIK ÄGER!!!! Eller vad tycker du??

Jag kan inte riktigt beskriva känslorna som for genom kroppen när han uppträdde med låten. Jag kände, ja jag kan inte beskriva det. Jag var helt förbluffad. Nu känner jag också vilken besvikelse att inte jag köpte biljetter ner till Gbg också. Jag hade verkligen velat vara där. Fått uppleva Erik live med den här låten, vilken jävla upplevelse det hade varit.

Shit nu får jag tårar i ögonen, det var så mäktigt. ERIK SKA VINNA IDOL 2009!!

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0