Precis vaknat till..

Nu har jag precis vaknat. Ska snart äta frukost. Har tvättstugan senare. Har också pratat med en kompis i telefonen. Hon har varit och tittat på ett jättefint stall tydligen i Bro. Spännande tycker jag, så kanske hänger på henne någon gång dit ut och tittar jag med =)

Sen ska hon hjälpa mig med att skriva ut ett papper till mig och sedan ska hon titta efter en klipptid åt mig, börjar bli lite långhårig nu. Fast det sitter nog i betraktarens ögon. Sen ska jag även lägga i en hårfärg i håret, fortsätter nog köra på rött även fast lite sugen på svart också.

Nu ska jag fixa frukost och kaffe till mig. Smell you later!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hejdär :)

allt bra?

2009-12-06 @ 13:51:46
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0