Nyss hemkommen..

Nu har jag kommit hem från en promenad med mammas och pappas hund Poppe. Han är helt underbar, glömde tyvärr kameran så det blir inga bilder på den ursöta hunden.

Lyssnar just nu på julmusik, hoppas på julkänsla. Tack för tipset! Har ni fler är det bara slänga in dom till mig för alla tips är välkomna. Har saknat julkänslan. Det kanske är så här tråkigt när man blir vuxen. Det hoppas jag inte.

Det var skönt att få gå på en promenad idag i skogen. Jag har saknat promenaderna. Så imorgon ska jag verkligen försöka gå ut och gå innan frukost. Jag tror att det skulle kunna ge mig lite extra energi oxå. Eller det hoppas jag i alla fall på.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack för din röst :)

2009-12-01 @ 16:36:10
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Ja visst är han söt? :) Kram

2009-12-01 @ 18:06:09
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0