Mysa kudde..

Jo nu ska jag gå i säng och mysa med kudden. Lär snarare bli så att den stackaren blir helt tillplattad av mitt huvud, men det är väl det den är till för får jag hoppas =) Nu är det rätt kyligt i lägenheten så jag undrar om det håller på att bli kallare ute, eller så är det bara så att det är skitdålig värme i dessa lägenheter.

Ska ju inte klaga allt för mycket egentligen, men har fortfarande inte pallrat mig iväg till deras kontor. Och ja jag är med i hyresgästföreningen, som jag dessutom inte riktigt har fattat än varför de finns till. Om någon kan upplysa mig vore det snällt, orkar nämligen inte läsa tidningen de skickar varje månad så den hamnar direkt i papperspåsen för tidningar och annat brännbart.

Nehej, nog talat om tråkigheter och diverse andra trista saker, sängen var det dags för. Hoppas på solsken imorgon =D
Puzz och Kram
//Zozzo

Ps. Sov gott och dröm sött!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: hih, tack tack :)

2009-12-06 @ 22:33:43
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0