Min vardag..

Min dag idag var bra =) Kände mig fridfull uppe i stallet, det är en slags terapi.

Vädret var inte det bästa idag. Uppehåll från regn, men jag blir förbryllad. För igår var det kallt och idag var det plus igen och fuktigt.

Skönheten själv. Jag är så glad att vara ägare till honom. Det är terapi att rida, alla problem bara blåser bort och det är bara att njuta av stunden =D


Här är stallets katt Findus. Hon vill alltid mysa och gärna krypa innanför tröjan. Men det var svårt att få ett bra kort av henne, men fick tillslut ett helt okej kort =)


Här är kvällens middag. Vi åt på Kina. Fyra små rätter som alltid. Jag funderade faktiskt på att välja något annat idag, men det blev tillslut det gamla vanliga. Fick ju beslutsångest och då var det enklast att välja något gammalt och välkänt =D Smaskens var det. Till efterrätt blev det frierad banan m glass. Inget kort på den bara för jag var lite stressad. Fick skynda mig hem till Idol.

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0