Kvällsfilosofier..

Nu har jag krupit ner i sängen. Har tittat på Oskyldigt Dömd på tv4. Väldigt bra serie med en av mina favvoskådisar Mikael Persbrandt. Kvällens avsnitt var väldigt bra. Fast visst börjar det snurra i skallen på en av tankar efter att ha sett ett sådant program som kvällens. Det är lätt att börja fundera på om verkligheten verkligen ser ut så där, även fast det är tv så finns det väl ändå något av verkligheten med eller?

Idag har jag mest ägnat mig åt mina tankar eller bara varit. Även fast jag har även handlat hem förnödenheter och så har jag diskat och dessutom varit så duktig att jag har plockat undan lite saker i hemmet. Blir fortsatt övning på det imorgon =) Just nu ska jag läsa lite, filosofiera och kanske skriva något i ett dokument. Lyssna på musik är också bra för att rensa hjärnan lite.

Sov så gott allihop!!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Antar att det är så.



Njea, halvsegt. Vad tyckte du?

2009-12-09 @ 22:38:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0