Konstig dröm..

Jag vet inte vad jag drömde för konstigt, det kändes bara weird för jag har ingen aning vad det ens betyder. Okej så här var det:
Jag skulle ha ett månadskort på tåget. Kliver på en buss köper ett månadskort. Tänker att ja men det borde ju funka på tåget. Men nej för det är två helt olika bolag. Så då har jag köpt ett månadskort på något som jag inte ens åker, och faktum kvarstår att jag måste ha ett månadskort till tåget. Vad jag nu göra?? Sen vaknade jag.

Helkonstigt, jag undrar vad det kan betyda. Vaknade med en känsla av förvirring. Kanske inte så konstigt.

Puzz puzz
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: visst gär den, want it soo bad :)

2009-12-17 @ 16:24:33
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0