Idol Semifinal Gbg

Jag sitter just nu och kollar på Idol. Har inte haft tid att lägga upp några bilder för det blev lite brått från Kina och hem för att kolla på Idol. Som ni vet utspelar sig detta i Gbg just nu. Hade gärna varit där. Verkar vara en otrolig stämning där nere. Calle har sjungit och Erik håller på. Calle öppnade starkt.

Erik däremot vet jag inte riktigt. Jag tycker inte det var hans starkaste framträdande. Anders Bagge var den som var rakt på sak. Jag tyckte att han sa rätt ut vad säkert många hemma i tv-sofforna känner. Eller jag kände exakt så iaf.

Ska lägga upp lite bilder från tidigare idag senare när det är lång paus.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0