Fina kvällsbilder..

Efter föreställningen tog mormor och jag Djurgårdsfärjan över till Kungsholmen.

Sedan gick vi igenom gamla stan och letade restauranger och det regnade. Fast jag tyckte det var rätt skönt regn, ni vet lite dugg men knappt så jag blev blöt. Vi hittade ingen restaurang i Gamla Stan så som tur var hade mormor redan bokat ett bord vid en restaurang vid Slussen. Så vi gick dit.

Vi åt jättegott och vi hade en jättetrevlig stund. Jag slängde i mig maten, jag vet jag måste lära mig att äta sakta. Men jag var så hungrig, så tyvärr inga bilder på middagen för det glömde jag helt bort i min iver. Efter middagen så gjorde vi sällskap till Centralen så att jag fick ta tåget hem =)

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0