En kväll på stan..


Min kompis Sandra efter Idolfinalen var avgjord.

Jag efter Idolfinalen. Så glad var jag att Erik vann!!


Vi gick till Gullmarsplan för att vi tänkte att det var så mycket folk som skulle på tåget vid Globen. Vi fick vänta på tåget för det första och andra som kom kom vi inte på. Det var helt fullproppat med folk. Kan jag dock förstå=) Men det tredje kom vi på med lite möda, det var ju typ lika fullt.

Jag berättade om att nästa år ska jag ner till Malmö igen och så finalen i Globen. Berättade att Malmö-borna var så himla trevliga och öppna där nere. Då vänder sig en kille om och tackar mig för den fina omnämningen. Ha ha, det var lite kul. Tur jag inte sa något taskigt om Malmö-borna då=)


Här är en krog på Medborgarplatsen. Det var jättetrevligt. Vi gick dit för att snacka och ta något att dricka. Sen stack vi hem. Jag var hemma vid två, fast jag har ju en bit att åka för att komma hem också.

Det var en toppenkväll!!!
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad roligt att ni var på Idolfinalen :D

2009-12-12 @ 12:24:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sV: ja, jag tycker nog rätt person vann ;) han är ju grymt duktig men calle också :)

2009-12-12 @ 12:52:23
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag var faktiskt i Globen och såg finalen förra året :D

2009-12-12 @ 12:55:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0