Cats

Har varit på Cats med mormor idag. En födelsedagspresent =) Det var jättetrevligt. Det var på Circus på Djurgården.

Mormor och jag tog en fika/lunch när vi kom dit innan vi skulle in på föreställningen.
5/12
Själva musikalen var uppdelad i två akter. Jag gillar i vanliga fall musikaler, men Cats i första akten var inge vidare. Jag var besviken, trodde faktiskt den skulle vara bättre. Det var jobbigt också för jag såg inte scenen något vidare. Mormor och jag diskuterade i pausen vad vi tyckte.

Andra akten var jättebra. Det var riktigt härligt att se och överraskad blev jag eftersom jag tyckte första akten var så dålig. Det var inget fel på dansarna och sångarna, de var helt fantastiskt duktiga.

Totalt sett är jag ändå supernöjd att vi gick och såg den. =D
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0