10 dec..

Är uppe ngt tidigare idag än igår, men känner mig helt körd. Vet inte vad som hänt, fast en orsak är väl att i natt fick jag ingen bra sömn. Så kaffe senare än kl åtta på kvällen blir det inte något mer. Var superpigg, eller rättare sagt hjärnan iaf. Tankarna bara flög runt i en himla fart, medan kroppen den ville sova.

Det ser inte ut som en lovande dag idag, grått och trist. Ska upp till stallet sedan och mocka. Älsklingen ska få vila idag eftersom jag blev tillrättad i tisdags och ska helst inte rida förrän tidigast imorgon. Jag har nog tur för idag känns det inte som om jag pallat att rida.

Ser fram emot imorgon.
Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Tobias

God morgon :) du får ha en bra torsdag!

2009-12-10 @ 12:07:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Så gott så :D



tack, det ska jag ha!

2009-12-10 @ 12:34:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0