1 dec..

Idag är det första december. Det betyder 24 dagar till julafton. Spännande? Jag vet inte, julkänslan vill inte infinna sig :( Men nu när jag kollade ut så var det snöblandat regn. Härligt, kanske inte, jag hade tänkt att gå på en promenad idag innan frukost.

Vaknade lite sent, känner mig lite frussen. Men det kanske inte är så konstigt, det har ju blivit lite kyligare de senaste dagarna. Tankarna snurrade igår i huvudet, därför är jag uppe lite sent. Kunde bara inte slappna av, så himla typiskt mig. Och egentligen var det inget speciellt som snurrade i huvudet.

Kanske går upp och köper mig en julkalender sen. En sådan där med choklad. Kanske får tillbaka lite julkänsla då från tidigare år. Det känns lite som att ju hårdare jag anstränger mig för att hitta julkänslan så smiter den längre och längre bort.
Har ni några tips på hur jag ska hitta julkänslan?

Puzz och Kram
//Zozzo

Kommentarer
Postat av: Ellenor

sv. det har släppt men har en känsla av att det kommer att komma tillbaka innan dagen är slut. ska sitta framför datorn all day long.

JULTIPS: drick glögg och julmust och vräk i dig lussebullar/längder och pepparkakor med ljus tända och adventsstjärnor igång.

2009-12-01 @ 10:26:28
URL: http://ellpell.blogg.se/
Postat av: Carrou bloggar

Du kan ju baka julkakor :D så kanske det känns mer juligt och lyssna på julmusik! Kram

2009-12-01 @ 14:22:45
URL: http://carrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0